Tuesday, November 29, 2011

Lump of Coal...Say what?!

Hey there my sassy friends! Did you all have the best week?! We celebrated Thanksgiving with family and friends...and it was so very nice! Yep...no doubt about it...I am blessed!!
OK...let's get to this week's challenge at Sassy Cheryl's Challenge Blog! I do believe that, once again, I'm your hostess for this week's challenge...and I've selected for this week's theme...

Winter!

Now...here's the deal...my sister, Dee, needed a Christmas card for her eldest son. She specifically requested something with a "stocking full of coal"...and since Christmas generally happens in Wintertime here in the Northern Hemisphere...well, here's my sassy little card for this week...


For this week's card, I chose one of Sassy Cheryl's cutest digi images...this one's called "Stocking Full of Coal" and he's available at Sassy Cheryl's Digis HERE. In case you also have a young lady who needs a stocking filled with coal, Sassy Cheryl has this same image as a little girl HERE! hehehe!!


Here's a peek at the inside...I made a good sized pocket...perfect for gift cards and/or mass quantities of money!! Bwahahahaha!!


Here's my card "recipe"...
Cardstock: Crumb Cake & Not Quite Navy (Stampin' Up)
DPs: Bo Bunny "Blitzen"
Ticket stamps & dies: Whimsy
North Pole stamp: Paper Inspirations
Ric-rac, button, jute, & Christmas lights: my stash
Copics & Prismacolor pencils

And one last photo...


And now it's time to pop on over to Sassy Cheryl's Challenge Blog to check out all the fun creations by my talented and always "sassy" DT "sassettes"!! Then, we'd love for you to come join the fun! Just remember to follow this week's "Winter" theme. You don't even have to use a Sassy Cheryl image...tho we love when you do!! Oh, and...don't forget to link your finished project to this week's challenge...because one lucky participant (selected at random) will win a $5.00 digi credit to spend at Sassy Cheryl's Digis Online Store HERE!!

Thanks so much for visiting...and for your sweet comments! Have a great week! Hugs...until next time....

Please check out my Etsy store HERE...
I've just listed several of my "one of a kind" cards! 

20 comments:

Shannin said...

Pat your card is just adorable. I love that little image and you colored him beautifully. I really love the mini lights you added to the card and all your details are perfect. I hope you have a wonderful day.

Hugs
Shannin

Boxofcolours said...

Oh his expression is priceless - as is your card my dear friend, awesome as always.
Hugs
Jane

Christina C. said...

OMG...love, love the expression on that little guy....tooo cute!!
Your coloring, of course, is awesome and the details/papers are stunning.
Beautiful work, as always!

Karen's Fun Blog said...

This is sooo cute! I love the pocket on the inside!

Dawn said...

hahahahaha...your nephew will love it! totally cute, inside and out!

Danielle said...

OH! isn't he cute? I love his face... reminds me of my son on one particular Christmas morning LOL! Love those little lights! so cute. I like the 2 different corners, very stylish. and those beautiful papers, the cute big pocket, and the so nicely decorated inside.
Beautiful!

Flip-Flop Creations said...

Awesome card Pat!! What a bright and fun way to let people know that you think they have naughty this year! Lol Love the little ticket sentiments and date stamp. I'm sure your Nephew will love it...especially the big inside pocket! ~jeni :)

Sassy Cheryl said...

Say What????? FUNNY!
This is a perfect card for your sister's son. Such a hoot, yet gorgeous! I vote for Naughty! Oh, no, wait. . . .that's me. LOL
Love it, Pat. Perfect theme for this week....as long as it doesn't bring snow!

fairysparkle said...

Yes Cheryl i agree naughty is you lol Pat fabulous love the colours and those little lights just finish it off.Well done hunny x

JACKIE M said...

Aw poor little boy Pat lol, I love your cards inside and out, they are always finished to perfection :)

Candy said...

Oh what a great card!
Great image - trust Cheryl :o)
Great embellishments.
Hugs, Candy

Cathy said...

Great card as always GF. Love the dp and your coloring is always beautiful. The string of lights is so fun, I have to find mine LOL...Love the colors and as always your embelllishments are perfect!!!

Dee said...

Yes, it is the PERFECT card for your nephew (ahem, my son - err his FATHER'S son). I can't wait to get it cuz the pics never do your cards justice ! Thanks again!

Sandy said...

A lovely card for a poor little boy who only got coal - boo hoo. I can hear the kid now - "what the _____ is this?"
Sandy

June Nelson said...

This is beautiful Pat love the tickets too xxx

Debbie said...

Pat, what am I going to do with you my sweet friend. Not only is this card gorgeous both inside and out, once again you enticed me into joining in on the fun. I love the papers you used, and I love those tickets so much so, when I get home from work looks like I am going shopping...bwahahahah.

Hugs
Debbie

Barb said...

Oh, what a cutie! Those papers just holler "BOY" but he is just to cute to get a piece of coal! Every piece of coal IS a diamond in the rough! Fabulous card, Pat!

Linda said...

Yeah real naughty huh? The naughty boy is getting cash!!!! LOL

Love it. Me thinks you have a spot of the naughty in yourself.

Hugs, Linda

Iulia said...

What an adorable image; and you were so creative with it! Love the tiny string of light bulbs and the tickets! This is so sweet and naughty:)
Hugs

jkreucher said...

I can't get over this expression! what a hoot!
You have brought him to life perfectly!
love everything!
hugs
Judy